ANPC – Telefonul consumatorilor: 0219551

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu reprezentantii companiei noastre. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu noi, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
Daca doriti completarea unei reclamatii, va rugam sa completati din nou formularul web, mentionand nr reclamatiei la care adaugati detalii suplimentare.
Pentru operatorii economici cu sediul in afara Romaniei sunteti rugati sa va adresati Centrului European al consumatorilor din Romania accesand acest link. Pentru mai multe detalii va rugam accesati si pagina Cum se depune o reclamatie

FORMULAR DE SESIZARE ONLINE