Service produse

Produsele sunt insotite de Certificatul de Garantie in care sunt trecute conditiile de garantie si datele de contact ale Unitatii de Service.

Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt in functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament sau modificarea seriilor din certificat.

Remedierea deficientelor aparute  se face in primul rand prin repararea componentelor afectate sau prin inlocuirea acestora, iar daca repararea nu este posibila, produsul va fi inlocuit cu un produs cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului  initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de o noua garantie comerciala, ce curge din momentul inlocuirii. In cazul inlocuirii produsului, perioada ramasa din service se aplica in continuare produsului primit la schimb dar nu in prelungirea noii garantii comerciale. In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi prin intermediul vanzatorului contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului  inceteaza.